We are a supplier of military antenna equipment to many countries and are now establishing ourselves as a manufacturer of military antennas for a number of European countries - with an agent in Turkey. We believe that our ability to design and manufacture will meet the needs of all customers. Our military antennas meet military specifications. We manufacture a wide variety of antenna jammers, handheld and manpack antennas, antenna goosenecks, antenna whips, and so on. With a Mast antenna - AM-D120-HA135-RA - the product meets MIL- standards, has a payload of 30Kg, a mast lifting time of fewer than 5 minutes, and can be performed with a Control box or hand-held controller. The product also includes an Emergency Button and an automatic stop system. Furthermore, the product MJ-05M06G03A-NF - one of the most popular today - is 1.5kg light, has high features, and is simple to install, with frequency levels ranging from 500MHz to 6GHz, 3DBi. Not only that, but for many years we have been a supplier of FT-7500 - Marine antenna for the region.

她先前在FIFI茶酒沙龍工作多年,但受疫情影響而離職,「其實我本來就想離開,只是太習慣那個環境,而且我照舊想做演藝工作,感受像是天主在指導我,去做我真正想做的工作。」而她離職後,多年前交往的前男友竟突然連系上她,「他在美國,問我最近好嗎,我們大概8年前交往,差點要立室,但那時我剛熟悉天主,但他家裡是別種崇奉,我想要嫁給可以一路奉侍神的人,所以就沒有繼續往下走。」

婷婷18歲時因亮麗外型敏捷走紅,還有「徐若瑄接棒人」稱號,但也因為名利來得太快,她一度迷失自我,9年前因拿不到片酬又投資失利,她欠下百萬債務,她一時難以消化這樣的壓力,選擇逃離演藝界,投入餐飲業當起辦事生,「我其時固然錢賺良多,但很不歡愉,直到落空這一切,我做了辦事業的工作,才知道什麼叫尋常的開心,我感謝上帝讓我學會了這些。」

▪ 女神變女嬸!48歲松嶋菜菜籽無修圖照片暴光驚呆粉絲
▪ 《獨身只身即地獄》金賢中否定切割宋智雅 崔時訓對她真的心動了

而此次久別重逢,因為曾交往,愛火燒得特別猛烈,對方為她改信基督教,客歲5月開始視訊戀愛,男方在6、7月就火燒眉毛向她求婚,「我從小就很喜歡美國,想在美國假寓,並且兩人崇奉也一樣,所以就答應他了。」於是她準備打包行李,滿心等候美國夢成真,「但事情不會這麼順遂,在決定定親前,我入手下手有點婚前憂鬱,真的決意要搬去國外,我反而有點躊躇了。」

★更多新聞報道

The FT-RF main profession in R&D and manufacturing of antenna, be alongside of to be subjected to any OEM of nation and ODM, provide the product of the best quality and let the sale has the price of competition ability most , is the target that the FT-RF has been making great effort.

▪ 前夫高國華母逝 陳子璇憂傷大哭曝過往婆媳關係

▪ 獨/黃瑄2年沒見尪終返台 4歲兒父子相見「如幻似真」

她的負面情感也影響到對方,兩人最先泛起爭執,接續暗鬥和好,「到第3次掛德律風暗鬥,我就再也找不到他,親事也就沒有了。」她坦言有段時候很憂傷,但後來才認清,本身是想透過立室來回避實際,「因為我想回到演藝界,但門一向沒開,後來他泛起,我把他當做浮木,只要嫁去美國,就沒必要卡在這裡了。」現在她光榮沒嫁成,「他不見實際上是功德,因為我不是因為愛他才立室,這對他不公正。」她決意繼續在演藝界打拼,認為靠本身才最其實。

婷婷個性爽朗樂觀,面臨將來大膽前行。記者李政龍/攝影
婷婷個性爽朗樂觀,面臨將來大膽前行。記者李政龍/攝影
婷婷復出後將首支告示獻給「新聞挖挖哇」。圖/婷婷提供
婷婷復出後將首支佈告獻給「新聞挖挖哇」。圖/婷婷提供
婷婷感激曩昔那段經歷,讓本身成長許多。記者李政龍/攝影
婷婷感激過去那段經歷,讓本身成長許多。記者李政龍/攝影

曾與周幼婷林韋伶組女團「3EP美少女」的郭婷婷(婷婷),多年前淡出演藝界後轉戰辦事業,迩來她積極復出,上的第一個電視公告是「新聞挖挖哇」,將在28日播出,她透露去年偶然和舊愛重逢,瞬間天雷勾動地火,對方在復合不久後馬上向她求婚,她也點頭答應,原本準備飛到美國過全新糊口,但後來親事仍是告吹,兩人和談分手。

▪ 賴慧如戲外多了一個「他」 天天黏踢踢一路上下班



本文來自: https://stars.udn.com/star/story/10088/6048141

FT-RF Outoodr | Indoor | Horn | Military Antenna


arrow
arrow
    文章標籤
    antenna
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ehicular 的頭像
    ehicular

    Vehicular antenna